Párkapcsolatok

2020. február 09. 13:42 - Nahalka Noémi

Árnyjátékok a párkeresésben – kérdezz felelek a csajozásról

- Hidd el Noémi, könyvet tudnék írni azokról a nőkről, akikkel az elmúlt hónapok alatt randiztam. Borzasztó történeteket meséltek a férfiakról, aminek a vége mindig ugyanaz volt. Becsapták, lehúzták, leléptek….és nem csak egy-két nőről beszélek, szinte mindegyik tudott legalább egy ilyen sztorit mondani az életéből.

- Ne viccelj már! Ennyire ostobák lennénk mi nők, hogy nem látjuk át ezeket a helyzeteket?

- Á, dehogy. Mind nagyon okos, intelligens, értelmes, akik jó anyagi körülmények között élnek, és biztos munkahelyi háttérrel rendelkeznek, vagy önálló vállalkozásban működnek.

- De akkor mi az oka annak, hogy válogatás nélkül mindent bevesznek, amit egy ismerkedős oldalon a férfiak mondanak? Szeretethiány, egyedüllét, vágy a szexualitásra, esetleg a hiányzó figyelem, amit egy férfitól kaphat egy nő? Miért engedik, hogy kihasználják, megalázzák őket?

- Őszintén mondom, fogalmam sincs, és azt is, hogy jómagam sem értem, amikor erről beszélgetni kezdünk. Nekem például bevett szövegeim vannak az ismerkedéshez, tehát nyilván másoknak is. Már be se szoktam pötyögni egyesével mindenkinek, csak másolom.

- Most ezt komolyan mondod?

- Persze. Nekem célom van a nőkkel, és nekik is céljaik vannak velem. Egy jóképű, értelmes pasi vagyok, aki szeret beszélgetni, lehet is velem sokféle témáról gondolatokat cserélni. Odafigyelek a másikra, őszinte vagyok, és megteremtett egzisztenciával rendelkezem. Az a helyzet, hogy ezeken az oldalakon a keresett, nagyon jónak számító pasik közé tartozom, akire vágynak a nők.

- Azért a „…célom van a nőkkel…” mondatodra reagálva, mindketten tudjuk, nem akarod őket feleségül venni. Mégis mivel éred azt el, hogy ennek ellenére örülnek, ha veled lehetnek és nem érzik magukat becsapva?

- Őszintén beszélek, tudják mire számíthatnak, nincsenek illúzióik, helyén kezelik a dolgot. Én elmondom milyen élethelyzetben vagyok, nem hazudozok, nem szépítem a dolgokat, és ettől a nők teljesen nyitottá válnak, és befogadóvá, sőt megelégedéssel fogadják, hogy végre valaki, aki egyenesen elmondja mit akar. Tetszik nekik a magabiztosságom, és a céltudatosságom.

- Mindenki belemegy a játékba?

- Nem. A nőket is kategóriákba lehet sorolni a társkeresőkön. Van, aki rám ír. Csúnya ilyet mondani, de ebből már tuti semmi komolyabb dolog nem lehet, maximum egy intim együttlét, mert elhelyezi magát egy könnyen megkapható fiókba, aki már kevesebb tiszteletet és megbecsülést érdemel, mint akiért meg kell dolgozni. Aztán ott vannak azok, akikre én írom a bevált szöveget. Nyilván első ránézésre kiválogatom ki az, aki tetszik, szimpatikus, jó csaj.  Aztán megkeresem egy köszönéssel, majd pár gondolattal, aminek az a lényege, hogy a második mondatváltás után, már leválogatható kivel kezdjek, kivel nem. Akinek bejön az egyenes, barátságos stílusom, és tetszik az, amit kínálni tudok, ők benn maradnak a szűrőben, a többi 30 % kiesik. Ők maguktól lépnek le.

- Ezek szerint Te szelektálod az embereket?

- Hogyne. Ez a lényege ennek az egész húspiacnak. Leválogatjuk kinek mire van szüksége, és mindenki azt kapja, amit keres, ezáltal mindenki elégedett. Ha hozzátesszük, hogy én vagyok ezen a húspiacon a bélszín, akkor okkal elégedettek velem a Hölgyek.

- Azt gondolom, megfogalmaztad a lényeget, amit sokan érezhetnek akkor, amikor a neten keresgélnek kapcsolatot. Ez az egész történet olyan számomra, mint egy játék, egy „árnyjáték”, amelyben élő szereplők vesznek részt, szórakoznak, úgy tűnik érzelemmentesen vesznek részt a játékokban, mégis igazi érzelmekkel, lelkiséggel vannak ott, ami aztán sérül, de ez senkit nem érdekel. Én inkább egy olyan oldalt látok, ahol mindegyik félnek adott sérülései vannak, amik kezeletlenül ott maradtak a lelkükben, és ez az oka annak, hogy örök párkeresésben, reményekkel telve töltik az életüket.

Tudod kedves olvasó, én mégiscsak azt gondolom, hogy ne kergess ábrándokat, ne akard elhinni a hamis üzeneteket, de tudd, hogy igenis vannak olyan párkapcsolatok, amik működnek, és megérdemled, hogy megtaláld. Igenis van szeretet, szerelem, és igenis vannak szövetségek, amik kitartanak, akár életen át is.

Zárásként pedig tiszta szívvel és őszintén azt kívánom, hogy keresd a megfelelő utakat, amik elvezetnek ahhoz az emberhez, akivel békében, és boldogságban tudsz élni, akár évtizedeken keresztül is. Ha kell, lépj rá az önismeret útjára, vagy túrd fel azokat a blokkokat, amik megakadályoznak a boldogságodban. S akár tetszik, akár nem, de ha önmagunkkal békében vagyunk, úgy a világgal is, mindenki olyan társat vonz be maga mellé, amire felkészült.  

komment
Párkapcsolatok
süti beállítások módosítása