Párkapcsolatok

Utolsó kommentek:

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.08.30. 08:04:25

@Sadist: én csináltam brahiból sármos, nagyon macsó profilt is, és ta-dám, arra sem jöttek tömegével levelek :) (szemben a nagyon csini női kamu profillal, amellyel bepillantást nyerhettem a társkeresők mocskának a legaljába :) ) szóval az van, hogy nem a nők kezdeményeznek, legtöbbször, hanem a férfiak. És akkor ott már gondban leszel az objektív felméréssel, mert az itteni kommunikációnk alalpján azt gyanítom, hogy magad sem vagy tisztában azzal, hogy kifelé hogy néz ki a személyiséged. Tehát ha történetesen átlagjózsi kinézetű vagy, nem fogod tudni, hogy az átlagjózsi kinézeted miatt vagy sikertelen, vagy a rövid beszélgetés után kibukó lelki defekted miatt menekülnek tőled. (Ja, és igen: mivel a kamu női profillal te is csekkolhatod, hogy milyen túlnyomás van a nőkön, egy "hello, ismi?" vagy ehhez hasonlóan rövid dumával esélytelen vagy. Rögtön valami kell, amivel kitűnsz, rögtön kell hozni valamit a személyiségedből. És a nőgyülölés, mint egyetlen személyiség-cimke, megintcsak nem fog sikeressé tenni)

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.08.30. 07:54:11

@gyalogbaka: hm, ebből a drogos picsák az érdekesek. Szóval volt a ráderőltetett nagyszülői (!!!) norma, ez ellen valami szintű menekülés egy olyan szubkultúrába (ezt csak sejtem, mert azért nem flangásznak mindenhol drogos picsák), ahol drogos picsák voltak. Persze passz, mainstream(ebb) kultúrában is lehettek akár 20 évvel ezelőtt is drogosok, pl. rave partikon.

Szóval, amikor ilyen bulikba jártál, ahol másztak rád a drogos picsák, neked milyen világképed volt? Mennyire realizáltad, hogy az otthonról hozott nagycsalád normájával nem fogsz boldogulni? Volt konkrét stratégiád az életre, ezen belül családvállalásra, gyereknevelésre? Ezek hiánya determinálhatott olyan kapcsolatok felé, amelyek neked nem voltak kielégítőek... Ugyanakkor megálltad volna egy számodra kielégítő kapcsolatban a helyedet, meg tudtad volna oldani az ottani kihívásokat úgy, hogy a saját családodból erre nem kaptál támogatást (illetve amit adtak, az lényegében használhatatlan)?

Ha ezeket végiggondolod, akkor miért ne lenne esélyed ma? Nyilván bele kell állni, és kegyetlen nehéz a kölcsönös match-et megtalálni, amelyből lehet még holtodiglan-holtomiglan. Az is lehet, hogy előtte évek (!!!) munkája kellene, hogy magadat összerakd.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.30. 02:03:56

@Sadist: Egy kapcsolat ezerféle okból szétmehet. De ti, férfisoviniszták azt gondoljátok, hogy egy válás MINDIG a nő hibája, szegény hótiszta férfi mindig áldozat. A nősoviniszták meg fordítva gondolják. Nálunk mindig csak a férfi lehet a hunyó.
Manapság nagyon ritka az életre szóló kapcsolat, ezért a legtöbb 40 feletti társkereső nő múltjában már van egy-két hosszabb kapcsolat.
Másrészt ki az a buta liba, aki összekötné az életét olyannal, aki iránt nem érez bizsergést? Nemi vágy nélkül megkötni egy házasságot és utána örömtelenül halálig végigcsinálni önsorsrontás, annál már az egyedüllét is jobb. A régi korokban ez volt a minta, de az akkori házasságokat többnyire a kényszer tartotta egyben. Akkor is kevés volt a boldog házasság, csak míg a mai ember inkább elválik, a régiek inkább végigcsinálták a legrosszabb házasságot is, és a túlvilági boldogságban reménykedtek (nem véletlen, hogy nagyobb volt a vallás szerepe).
Azt gondolom, hogy főleg azok a férfiak propagálják, hogy a nők ne a szexuális vonzerő alapján válasszanak, akik ennek híján vannak. Mivel gyenge vonzerejükkel nem vonzanak be senkit, vagy csak nagyon rossz adottságú nőket, ezért dühösek minden férfira, aki képes a személyiségével nőket vonzani, és majdnem az összes nőre, akik el merészelik követni azt a főbenjáró bűnt, hogy olyat választanak, aki vonzó is. Elliot Rodger jut a fajtátokról eszembe. Amerikában már feljövőben az incel terrorizmus, ezért a frusztrált, nőgyűlölő pasik veszélyesebbek, mint azt korábban gondolták.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.30. 01:47:39

@Sadist: 18-20 évesen is a jóval idősebb férfiak tetszettek. Egy 40 körüli pasit sokkal sármosabbnak éreztem, mint egy fiatalt. Sok huszonéves férfinak még kamaszos képe van, 30-40 felett jobban kijönnek a maszkulin arcvonások. Ma fiatalságkultusz van, ezért az emberek ideálképe gyerekkortól errefelé alakul. Ez ahhoz hasonló, mint régen falun a testes nő volt a szépségideál, a soványakat csúnyának találták, ma fordítva. Egy mai férfi azért csak a vékony nőket találja szépnek, mert kiskorától ezt sulykolja a környezete beléje.
Amúgy 13 éves koromtól máig sok érdeklődést kapok férfiaktól, egyszerűen nekem mindig jobban bejöttek az érett férfiak, ez nem ráfanyalodás, hanem őszinte vonzódás. Ma, 42 évesen kb. 10 évet letagadhatok a külsőm alapján, jól nézek ki (nem kenyerem az álszerénység). Eddig még soha nem tapasztaltam, hogy ne tetszettem volna a pasiknak. Biztos eljön majd az az idő is, de hozzám kegyes a sors, későn öregszem, tehát az még messze van.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Sadist 2019.08.30. 01:09:53

@indy0311: "Ha épp nem úgy alakul a kapcsolat és szétmegy az első párjával, akkor utána maradjon örökre egyedül?"

Eleve miért megy szét az első párjával? Előbb meg kellene ismerni azt a férfit, nem pedig rögtön fejest ugrani és nunibizsergésre alapozni egy kapcsolatot. Nem olyan bonyolult ez.
Vagy ha ki akar próbálni egy csomó férfit, akkor csinálja, de viselje is a következményeit, hogy hosszútávra normális férfi nem fog kezdeni vele.
www.youtube.com/watch?v=cO1ifNaNABY
Érdemes végignézni ezt a rövid videót a témáról, kb. a 6. perctől kezdődik az ide vonatkozó rész.

"De sok esetben a nők bátorsága, esze, lelkiereje, kitartása, időnként józan esze nélkül a férfiak sem léptek volna előre."

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ha nem volna ilyen késő éjjel, most ordítva röhögnék. Tudnál olyan példát mondani az emberiség írott történelméből, amikor a nők bátorságának, eszének, lelki erejének, kitartásának és józan eszének köszönhetően lépett előre az emberiség?

"Szóval, ha a feltevésem helyes"

Hát... nem. De próbálkozásnak azért jó volt, hogy rossz lehetett a minta választás.
A linkelt bejegyzés végén írja is:
"Now this might all be a fluke, a white raven, an exceptional case not representative of society as whole. But that particular season of Dutch Survivor is not unique. CBS broadcast several Survivor seasons in the US, where men and women started off in separate groups. In most cases (the Amazon and One World), the result was the same. The men quickly got their act together, getting access to food, fire and shelter while the women spent a lot of time and energy on petty little squabbles, eating their meager supplies, getting drenched in storms and generally being pathetic. The opposite situation, where men didn’t get their act together while women quickly built a functional micro society, has not yet been observed outside of feminist fiction, and it probably never will."

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Sadist 2019.08.30. 00:41:57

@Almandin: "A hosszú Puzsér-videóra nincs időm, csak belehallgattam, azt fejtegeti, hogy a férfi esélytelen, ha odaadó a nővel, meg udvarol. Nos, ez baromság. Nekem legalábbis bejön, ha egy férfi még úriember."

A jó öreg szolipszista világkép. Te is nyugodtan kipróbálhatod, hogy bármelyik társkereső oldalon csinálsz egy full átlagos férfi profilt és elkezdesz úriember módra udvarolni. Már ez is több és valósabb tapasztalat lenne, mint amivel most rendelkezel.
Eleve nem értem, hogy honnan veszed azt a végtelen bátorságot és magabiztosságot, hogy baromságnak mondj valamit, ami férfiak tömegeinek tapasztalata, miközben te soha a büdös életben nem tapasztaltad, hogy milyenek is a nők, ha párválasztásról van szó.
Nyugodtan keress rá Norah Vincent-re, ő másfél évre kipróbálta, hogy milyen férfiként élni. Itt van egy rövid interjú vele: www.youtube.com/watch?v=Ip7kP_dd6LU

"Többek között azért is fordultam az idősebb korosztály felé, mert a saját korosztályomban már bunkóbb az átlag viselkedés."

Erre mondják, hogy szükségből kovácsolt erény :) A valóság az, hogy a veled egykorú férfiaknak már nem voltál pálya és simán megengedhették maguknak, hogy őszintébben viselkedhessenek.
30 fölött fordul a kocka, egészen addig a nők vannak nyeregben. Aki viszont nem tudott lekötni egy minőségi férfit, az megtapasztalja, hogy milyen a másik oldalon állni, amikor már az átlagosért is teperni kell.

"A te generációdban (40 körüliek) valóban megfigyelhető, hogy a legtöbb férfi vagy egy határozatlan kis lúzer, vagy egy nagyképű, agresszív macsó."

És akkor most emlékezz vissza, hogy amikor húszéves voltál, akkor mi volt a helyzet. Az akkori negyvenes korosztály furcsa mód nem volt bunkó.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Sadist 2019.08.30. 00:17:08

@Almandin: " Vagy ott a homoszexualitás kérdése.60 éve még kórosnak minősítették. Mára kivették a betegségek listájáról."

Más egyáltalán nem kóros dolgokat meg felvettek a DSM-be és teljesen normális fiú gyerekeket tömnek gyógyszerekkel. Az biztos, hogy a homoszexualitás nem normális, hanem egészségestől eltérő, amivel nem is volna semmi baj, de attól még nem kéne rá büszkének lenni és felvonulásokat szervezni.

"Másrészt meg kell tanulni letojni mások véleményét a magánéletünkkel kapcsolatosan. Amíg nem teszek törvénybe ütköző vagy másnak ártalmas dolgot, addig nem érdekel a véleményük. Ez rád is vonatkozik."

Meg rád is.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

gyalogbaka 2019.08.29. 23:54:17

@Almandin:
Az elmúlt 20 év kemény volt. Kivárom a bioroidot. Persze tudom hogy még minimum 10 év, addigra meg mindegy lesz. Mostmár késő berágtam. És nem vagyok ezzel egyedül. Nők tömegei fognak ríni hogy hol vannak a pasik. A barátzónában ahova tették őket. Aztán meg leléptek.
Minden egyes 40 feletti pánikoló picsának: Volt olyan csávó az elmúlt 20 évben aki meggyűrűzött volna? Mert ő volt az utolsó esélyed a családra. Ő volt a legjobb amit kaphattál. Nem volt elég?
Na most már egy 40-es lúzer se áll veled szóba.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

indy0311 2019.08.29. 23:47:17

@Sadist: miért gondolod azt, hogy ha egy nő egy férfinél több partnerrel van, már ribanckodik? Ha épp nem úgy alakul a kapcsolat és szétmegy az első párjával, akkor utána maradjon örökre egyedül? Vagy hányadik rossz kapcsolat után maradjon egyedül? Kinek van joga ezt megmondani? Mitől függ a válasz? A te jelenlegi nődet szűzen "kaptad"? Ő tisztában van azzal, hogy mennyire lenézed a női nemet, ezek szerint őt is beleértve? És ezt tolerálja? Vagy csak meghatározott IQ szint alatti nők körében próbálkozol/tarolsz?

Az eddigi kapcsolataidban (akikre hivatkozol) a nők szűzek voltak? Vagy ha nem, akkor már mindegyiküket le is ribancoztad egyúttal? Mivel van neked több jogod próbálgatni a szexuális képességeidet, mint bármely nőnek? Hol van az megírva, hogy egy férfinak több joga van ehhez, mint egy nőnek? Nyilván ezek olyan kérdések, amikre kapásból rá fogod vágni, hogy a férfiak felsőbbrendűek a nőkhöz képest, de ez egy erősen szubjektív állítás.

Hozhatsz ide bármilyen, a férfiak fizikai erejét bemutató cikket vagy akármit. Ezek nem bizonyító értékűek. A hülye is látja, hogy a férfiak erősebbek, már csak testalkatuknál fogva is a legtöbb esetben. De sok esetben a nők bátorsága, esze, lelkiereje, kitartása, időnként józan esze nélkül a férfiak sem léptek volna előre.

Felhoztad a Survivor c. reality show-t példaként....nekem nincs tévém, és így nem látok ilyesmiket, úgyhogy nem tudom, hogy ott milyen erőviszonyok voltak, vagy hogy milyen volt a felhozatal a résztvevők között. Más reality showkból láttam bejátszásokat videon, de ott a társadalom szemete volt, fogalmam sincs, hogy a Survivor ezekhez képest értelmesebb-e. Ezt csak azért írom le,mert feltételezem, hogy az ilyen reality-kbe extrovertált,jó külsejű, a népesség-masszát szórakoztatni képes (gátlástalan, hisztis, bunkó, ribancos...stb.) embereket toboroznak, tehát megintcsak nem a társadalom épebb része reprezentálódik ezekben. Én kérek elnézést, ha épp a Survivornál ez nem így van. Szóval, ha a feltevésem helyes, és ebbe a műsorba is cicababák kerültek, akkor nem csoda, hogy nem haladtak sehova, és az sem, hogy egy cicababához képest bármely férfi ügyesebb a túlélésben, még a Johnny Bravo féle ösztönlények is. A műsor nem azt mutatja, hogy összességében a nők bénábbak a férfiakhoz képest, hanem azt, hogy abban a csoportban voltak azok. És ebből a szempontból még az is mellékes, hogy milyenek voltak a szereplők, hiszen csak egy csoport volt, nem reprezentálva a teljes férfi- és női nemet.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.29. 23:38:51

@gyalogbaka: Ne add fel, először az önbizalmadat tedd helyre! Szerintem vastagon depressziós is vagy. Ez a hozzászólásod meggyőzött, hogy nem vagy pszichopata.
A hosszú Puzsér-videóra nincs időm, csak belehallgattam, azt fejtegeti, hogy a férfi esélytelen, ha odaadó a nővel, meg udvarol. Nos, ez baromság. Nekem legalábbis bejön, ha egy férfi még úriember. Többek között azért is fordultam az idősebb korosztály felé, mert a saját korosztályomban már bunkóbb az átlag viselkedés. Lehet, hogy a mai fiatal nők többségének már nem kell az udvarlás, őszintén szólva nem tudom, mert nincsenek ilyen korú barátnőim. Nekem az tetszik, ha egy határozott, magabiztos férfi udvarol, odaadó, jó modorú (a tutyimutyik meg a durva pasasok nem jönnek be). A te generációdban (40 körüliek) valóban megfigyelhető, hogy a legtöbb férfi vagy egy határozatlan kis lúzer, vagy egy nagyképű, agresszív macsó.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.29. 23:28:19

@Sadist: Valóban, sokan nem tartják egészségesnek a dolgot. Nos, erről csak annyit, hogy nem vagyok köteles a pszichológia elvei mentén alakítani a párválasztásomat. Másrészt a pszichológia olyan tudomány, ami változik. Freud ma is nagy tekintélynek örvend, de ma már nem minden megállapítását tartják érvényesnek. Vagy ott a homoszexualitás kérdése.60 éve még kórosnak minősítették. Mára kivették a betegségek listájáról. Más kérdés, hogy szerintem nem egészséges irányultság, de szerintem nem kell kezelni, mert két felnőtt homokos nem árt a társadalomnak.
Másrészt meg kell tanulni letojni mások véleményét a magánéletünkkel kapcsolatosan. Amíg nem teszek törvénybe ütköző vagy másnak ártalmas dolgot, addig nem érdekel a véleményük. Ez rád is vonatkozik.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

gyalogbaka 2019.08.29. 23:21:30

@Almandin:
Én csak rájöttem hogy a büdös életben nem lesz olyaqn nő, aki szeret engem azért aki/ami vagyok, pedig régen nagyon odaadó lettem volna, de csak a tehenek, és a drogos picsák találtak vonzónak; ki miért.
A tehénnek én lennék a főnyeremény, inkább kihagytam. Legalább 5 nőt temethetett volna maga alá, ha hagyom magam. Nem az esetem, én a ropira bukum. Ez van.
A drogos meg... Egy magamfajtát jól le lehet húzni ugye. De mostmár nem.
Soha többé. Egy átlagos 5-6/10 csajnak ugye jár a "jobb", és jut is. A felső 20% az szépen cserélgeti őket, így mindegyik nőnek jut egy kis alfa a körhintán időről időre(néhány sör után a négyes némber is megér egy patront ha semmi más nem jött össze), miért is fanyalodna egy vele azonos szinten levő átlagjózsival. Nem véletlen hogy csak 40 éves koromra lett meg a 20 millás lakás, meg a saját kocsi. A felszínen a belém nevelt viselkedés minták továbbra is tartanak. Nem vagyok képes levetkőzni őket. Visszautalnék a Puzsér műsorra. Messziről az látszik rajtam, hogy idióta birka. A teheneken kívül sose vett egy nő se komolyan mint párkapcsolati alapanyagot. Csóró voltam, meg birka. Most már ven vagyok az, de nem villogok vele, és még mindig birkának tűnök. Csak belül változtak meg a dolgok. Lásd itt:
www.youtube.com/watch?v=rWVpO1zYmhc&feature=youtu.be&t=3316
Hallgasd meg még egyszer, kb 10 perc.
Végeztem. Szeretnék egy nőt szeretni, aki elfogad engem de rájöttem hogy ez egy képtelen, lehetetlen vágyálom. A kövér tehén esetén nem lenne lehetetlen, de az meg nekem nem téma. A világ szar. De meg fog változni.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Sadist 2019.08.29. 22:42:32

@Almandin: Akinek évtizedekkel idősebb "párja" van, ott azért vannak problémák, kissé ironikus pszichoterápiát emlegetni.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.29. 22:02:35

@Sadist: Érdekel a pszichológia. Engem nem kezeltek semmilyen pszichés kórral, de az ember sose tudhatja, mit hoz a jövő. Ahogy a mondás mondja, két helyre bárki bekerülhet élete során: börtönbe vagy a bolondokházába...
Másrészt a pszichoterápia sokszor egészséges embereknek is jó, gyakran életvezetési problémák, elakadások esetén is javallott. De ha valaki nem képes normális kapcsolatot létesíteni és szexbabákhoz menekül a valós kapcsolatok elől, ott nyilvánvaló a baj, még ha az érintettek ezt tagadják is. Ha elmegy terápiára, esélye van még egy jobb életre. Amúgy én a belinkelt cikkben nyilatkozó japán férfiakkal kapcsolatban említettem a pszichoterápiát, nem veled vagy gyalogbakával kapcsolatban. Gyalogbaka valószínűleg pszichopata, mert, a japán interjúalanyokkal ellentétben ő nem igényel érzelmi kapcsolatot a szexbabával sem. Ha valaki csak tárgyként kezeli az élő partnerét (és nem élőként a szexbabát, mint a 62 éves japán üzletember), az valószínűleg nem képes érzelmi kapcsolódásra, csak egy lyuk kell neki. Nos, az nem is érdemel jobbat egy műnőnél, mert annak nem tud lelki sérülést okozni.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Sadist 2019.08.29. 21:30:05

@Almandin: Úriember nem csodálkozik.
Azonban adódik a kérdés, hogy ha van párod és egészséges pszichével rendelkezel, akkor mégis miért javasolsz pszichoterápiát egy számodra teljesen ismeretlen embernek, akiről gyakorlatilag semmit se tudsz? Téged mikor és mivel kezeltek?

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.29. 21:18:45

@Sadist: Neked meg attól szakadna le az állad, ha tudnád, hogy jelenleg van párom. De ha visszaolvasol a beszélgetés elejéig, akkor láthatnád, hogy ezt már közöltem.
A macskákat meg imádom. Nekem nincs, de sok cica-barátom van, csak ma 4-et simogattam. Macskatartó ismerőseim többsége nem egyedülálló, 40-100 közti nő, hanem van 20 éves fiatal lány és a barátja, idős házaspár, középkorú házaspár, ötvenes nős férfi felnőtt lánnyal. Volt az ismeretségi körben két idős macskás vénkisasszony is, de felülreprezentáltak a nem egyedül élők.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

Almandin 2019.08.29. 21:07:39

@Sadist: Ebben egyetértek, még ha a férfi-nő kapcsolatról vallott nézeteiddel nem is. Nekem is pl. Sadiq Khan jutott eszembe, meg az, hogy elkezdte védeni a londoni késelőket. Ha egyre több muszlimot szavaznak be az országok, városok vezetésébe, azok az iszlám terjeszkedés szekerét fogják tolni.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala

gyalogbaka 2019.08.29. 20:35:05

@Sadist:
totalcar.hu/magazin/hirek/2019/08/28/rekordkiserlet_kozben_meghalt_jessi_combs_a_leggyorsabb_no_negy_kereken/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Ultra magas genetiaki értékű alfa nőstény. Gyermekek száma...
Hogy is van az a jelenet az idiocracy c. filmből?
videa.hu/videok/film-animacio/hulyek-paradicsoma-pWmCIGK6awxCipzh
Rögtön az elején.
Hagyták, hogy férfit játszon, most már sose adja tovább kiváló génjeit.

Bejegyzés: A társkeresés sötét oldala
Párkapcsolatok
süti beállítások módosítása