Párkapcsolatok

2019. április 01. 15:26 - Nahalka Noémi

Energiavámpírok, mint tanítók

A legjobb tanító az élet, mindenkinek a saját élete. 

 

Sok történetet olvashatunk arról, hogy milyen is az, 

ha megjelenik az életünkben valaki, aki aztán rákapcsolódva 

az energetikai rendszerünkre elkezdi csapolni azt.

Elfogy az erőnk, nem érezzük jól magunkat, nem igazán értjük mi 

az oka, hogyan is kapcsolódik, hová.

 

Higgyétek el, nagyon rutinosak, és észrevétlenek tudnak lenni.

Egyik nap arra lettem figyelmes, hogy valami nem stimmel velem.

Észleltem, hogy az energiáim fogynak, de nem értettem az okát, miértjét, majd 

úgy döntöttem átnézem a rendszeremet mi a baj. 

Gyorsan meg is találtam egy bekötést a hátam közepén.

Megkerestem mi ez, detektáltam a körülményeket és miután összeállt a kép,

nem mondom, hogy meglepődtem, de érdekesnek találtam.

 

A bekötés egy másik embertől származó energetikai csatorna, amivel

rákapcsolódik valakire, majd onnan merít erőt.

A csakrákba is be tudnak kötődni, ott erősebb az energia, 

és akinek nem egyenesek a szándékai, az mindig hátulról jön, 

hátsó energiaközpontokra csatlakozva.

 

No, de ehhez engedélyt kell adnom, és itt mindenki azt gondolja, hogy 

ugyan már miért adnék én engedélyt bármire is, ami nekem nem jó.

Mert nem ezt mondja, hanem játszmába hív. Nyíltan, szóval, cselekedettel.

Abban a pillanatban, hogy rést ejt a pajzson, becsatlakozott. 

Elég egy apróság hozzá. Az energetikai pumpolás eszköze a manipuláció. 

Olyan, mintha nyitná a csapot, majd ahogy beköltözött a fejedbe, 

szépen áramoltatni kezdi magához.

 

Hétköznapi dolgon keresztül: Valaki szeretne rád csatlakozni,

játszmába hív, azaz megnyomja egyik érzékeny pontodat, lásd nekem a gyerekeim,

beszól neki, nekem elmondja a lányom, majd felbosszantom magamat, 

rágondolok az elkövetőre, azaz már be is csatlakozott. 

Megmondom a véleményemet, majd tovább játszmázik, amivel megnyitja a csapot.

Én ezzel foglalkozom, Ő nyerészkedik. A játszmák száma végtelen, gyakorlatilag

csak arra megy a dolog, hogy ott legyen a fejemben, mert abban a pillanatban

kapja az adagot.

 

Sokféle játszma van, ami cseppet sem egyenes, azonban nekünk most az a fontos, hogy 

hogyan lehet megszabadulni a bekötéstől és az energiavámpírtól.

Ugye, aki látja mindezt, annak helyzetelőnye van, hisz meditációban vizuálisan kihúzzuk,

majd rendezzük az auránkat, de ehhez látni kell hogy hol és mi van az energiamezőnkben. :-( 

Szintén jó, ha érzékeljük ki ez az ember. Bocsánatot kérünk, megbocsátunk,

majd ezáltal minden rendeződik.

 

 

Nagyon sokat lehet tanulni az energiavámpíroktól, hisz fel kell ismerni a

játszmájukat, ki kell állni magunkért, fel kell ismerni a hiányosságainkat,

majd saját energiarendszerünket kell helyreállítani. 

Tudom, hogy egyszerűen írom, és már a felismerésnél 

elakadnak sokan, de éppen ezért nagy tanítók, hisz ha egyszer felismered, 

megérted általuk, már óriási tudás birtokába kerültél. Ez az út nagyon hosszú. 

Maga a leválasztás, ha már felfedezted, egy 10 perces folyamat, ami kicsit fáj,

kicsit rosszul esik, de utána fellélegzel és elindul valami jó dolog.

 

komment
Párkapcsolatok
süti beállítások módosítása